Acest proiect este cofinanţat prin Fondul European de Dezvoltare Regionala - Programul Operational Sectorial "Cresterea Competitivitatii Economice"

Implementarea sistemului informatic integrat: Registrul Agricol Electronic Buzău Serviciile administrative publice electronice dezvoltate prin proiect la nivelul județului Buzău, având ca utilizatori finali cetățenii și mediul de afaceri, vor crea premisele pentru creșterea productivității României și reducerea decalajelor față de nivelulul de productivitate al UE. Citeste mai departe

Bine aţi venit !

 
 
Proiectul „CREAREA INFRASTRUCTURII NECESARE PENTRU GESTIUNEA ELECTRONICA A REGISTRULUI AGRICOL SI A ALTOR ACTIVITATI SPECIFICE IN​ JUDETUL BUZAU”, prin funcționalitățile care vor fi realizate, va dezvolta mai multe niveluri de servicii catre cetateni, respectiv:
  • postare informații la zi si relevante in mediu electronic public ( web / online )
  • suport tranzacții electronice referitoare la efectuarea de plați
  • livrarea automată catre cetățeni a unor servicii fara ca acești să solicite în mod expres acest lucru

Scopul general al proiectului este implementarea unui sistem informatic integrat cara sa permita atingerea urmatoarelor obiectivele generale:
  • optimizarea si eficientizarea fluxurilor de lucru interne în vederea asigurării serviciilor administrative moderne si eficiente prin intermediul mijloacelor electronice
  • participarea eficienta si corecta la fundamentarea deciziei manageriale în UAT-urile partenere
  • optimizarea funcționarii structurilor organizatorice din administratia publică locală
  • furnizarea de servicii publice eficiente, de tip on-line către cetățeni/mediul de afaceri/administrație publică

Serviciile oferite in cadrul proiectului

(accesibile dupa autentificare)
 

 

Documente registratură agricolă online

Modul de dialog cu publicul, pentru depunerea online de petiții instituției

 

Registrul Agricol

Modulul Registrul agricol are ca obiectiv principal organizarea informațiilor privind gospodăriile, terenurile, suprafețele cultivate, efectivele de animale, etc., pe intervale de timp conform legislației aferente perioadei declarate, inclusiv gestiunea informațiilor statistice și de sinteză.

 

Taxe si impozite locale

Managementul taxelor și impozite locale se adresează în special compartimentului din Administrația Publică locală care se ocupă cu colectarea taxelor şi impozitelor, informațiile colectate putând fi obiectul de studiu şi al altor compartimente sau persoane interesate.

 

Managementul achizițiilor și investițiilor

Modulul Managemenul achizițiilor și investițiilor are ca obiectiv principal organizarea și ținerea evidenței proietelor de achiziții și investiții, urmărind introducerea documentelor aferente achiziţiilor și investițiilor şi gestionarea listelor de documente caracteristice procedurii de achiziţie și investiție.

 

Resurse umane

Principalul obiectiv al modulului Resurse umane este ținerea evidenţei salariaţilor. Gestionarea personalului se face atât centralizat, cât şi separat, cu posibilitatea centralizării datelor pentru generarea unor situaţii specifice.

 

Versiunea mobil a Registrului Agricol

Modulul Registrul agricol are ca obiectiv principal organizarea informațiilor privind gospodăriile, terenurile, suprafețele cultivate, efectivele de animale, etc., pe intervale de timp conform legislației aferente perioadei declarate, inclusiv gestiunea informațiilor statistice și de sinteză.

​​​

Pentru informații detaliate despre celelalte programe cofinanțate de Uniunea Europeană, vă invităm sa vizitați www.fonduri-ue.ro. Conținutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României.